Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

ODIT.info > Дискусия > ЗДДС Започни нова тема

Мнооого гореща тема! възнаграждение за водене на ддс

 възнаграждение за водене на ддс Елена (гост) 01.02.2010 10:19

Колеги, току що регистрирах едно физическо лице по ЗДДС, поради това, че получава месечен наем и е направило оборот за регистрация. Ще му водя ддс-то /счетоводството е силно казано/. На месец има да се издава само по една фактура за продажба. Покупки няма и не се очертава да има. Ще му издавам фактурата, ще правя месечната декларация по ддс, ще я нося в данъчното и ще му внасям ддс-то. Иска да ми плащат нормалното възнаграждение за тази услуга. Кажете ми, колко пари е нормално да поискам.

 RE: възнаграждение за водене на ддс 123 (гост) 01.02.2010 10:21

50 лв

 RE: възнаграждение за водене на ддс Сетко (гост) 01.02.2010 10:24

50лв. е много, някъде между 10лв. и 20лв. е добре. Все пак възнаграждението трябва да е обвързано с работата, а тук работата е малко.

 RE: възнаграждение за водене на ддс AQ (гост) 01.02.2010 10:27

Как може изобщо да предлагате 10-20 лв. Та то само билетите по гр. транспорт ще струват минимум 2,00лв.ако не сменя автобусите. 50,00 лв. си е горе-долу добра цена.

 RE: възнаграждение за водене на ддс Тина (гост) 01.02.2010 10:31

И за мен 50 е добрата цена

 RE: възнаграждение за водене на ддс Елена (гост) 01.02.2010 10:36

Много е вероятно и очакваме да му направят ревизия, както по ЗДДС, така и по ЗДДФЛ. Може би трябва да го предупредя, че като почне ревизия цената става друга.

 RE: възнаграждение за водене на ддс Коко (гост) 01.02.2010 10:36

Не бъдете толкова алчни, както е казал Сетко трябва да има връзка между работата и възнаграждението. Не може на физичеко лице за почти никаква работа веднага да искате 50лв. :)
Според мен не повече от 20лв., над тази граница не е разумно.

 RE: възнаграждение за водене на ддс Дора (гост) 01.02.2010 10:38

Разбира се 50! Това е труд, а после не били заплатени услугите ни....

 RE: възнаграждение за водене на ддс ели Профил 01.02.2010 10:39

20 лева е само таксито, Коко ;-)

Елена, а консумативите ?

 RE: възнаграждение за водене на ддс ани (гост) 01.02.2010 10:42

Към коко, коко, не става дума само за писането, ами чакането по опашки в НАП и банката, стама дума и за отнетото време, колежката поема всичко, не само писането на дневниците по ддс, така че 50лв. твърдо, в никакъв случай по-малко.

 RE: възнаграждение за водене на ддс Пламен61 Профил 01.02.2010 10:43

10% от минималната глоба за неподадена СД по ДДС много ли е ?
Мисля, че 50 лева е разумна цена. Но не и повече.

 RE: възнаграждение за водене на ддс Сетко (гост) 01.02.2010 10:50

Ами много е 10%.
Все пак човека нищо не е нарушил, още повече че работата е малко и е лесна. Колко му е да подадеш едно ДДС с 1 документ? Няма и 5 мин. да го подготвиш, а подаването няма да те забави с нищо, щото така или иначе пак ще ходиш до нападжийте да подаваш другите ДДС-та.
Ако искате над 20лв., после пак ще говорят как държавата оскъпявала бизнеса у нас щото счетитата дерат кожи.

 RE: възнаграждение за водене на ддс небесна Профил 01.02.2010 10:53

хахах какви алтруисти значи
ако от месечен наем минимум 4167 лв му е скъпо да плаща 50 лв някой да се грижи за задълженията му по закон, евала - да се научи сам :D не бих си мръднала пръста, честно, за някой рентиер, който се ослушва

 RE: възнаграждение за водене на ддс Пламен61 Профил 01.02.2010 10:55

Сетко, приемам тезата ти, ако човекът отиде сам в НАП. Като при това занесе и другите ДДС-а. Това няма да го забави никак, нали така и така ще подава своето :)

 RE: възнаграждение за водене на ддс Сашко Профил 01.02.2010 10:57

Аз мисля че 50 е добра цена.
Стотинки разбира се, не левове!

Нали възнаграждението е обвързано с работата - сядаш на компютъра, чат-чат и ето за 20 минути готова декларация. 260 лева /20 дни / 8 часа / 3 се получава точно 0.54 лв. Айде 4 стотинки отстъпка.
А образованието, офиса, компютъра, четенето и мисленето са паднали от небето, няма да ги включваме в сметката я!

 RE: възнаграждение за водене на ддс 123 (гост) 01.02.2010 12:43

много ме е яд,като кажат-ама то няма работа,защо тия пари!
е,те за това!щото консумативите не са без пари,висенето по опашки,а ако не-ел.подписа-безплатен ли е!АЙ .....де холан!

 RE: възнаграждение за водене на ддс Катя (гост) 01.02.2010 13:29

В този случай май няма електронен подпис, поне пише че ще се ходи до НАП-а.
Но дори и едното ходене в месеца не може да струва чак 50лв., прекалено много е като сума за всеки месец. Реално, разходите на счетито да са не повече от 10лв.: принтер, дискета, хартия, път. Така че и цената наистина трябва да е около 20лв., т.е. още 10лв. за труда на счетито. Все пак не може да искаш незнам си колко пари за 5 мин. работа.

 RE: възнаграждение за водене на ддс mistral Профил 01.02.2010 13:44

Абе колеги, защо се излагате? За какви 10-20 лв. говорите. Ами адвоката да не върши повече работа, като за 5-10 мин. разговор взема 20лв. И отделен е въпроса дали си доволен от консултацията. Нашия труд по-неквалифициран ли е? Ами вие на училище не сте ли ходили? Родителите ви не са ли влагали пари в образованието ви? Софтуер не купувате ли? и т.н. Нали всичко е пари? Ами абонамента за да сте в час със законите? А безсънните нощи за да четете? Как така говорите за 5 мин. труд? Затова ще ни казват, че нашата работа е несъществена и е много малко за тия пари. Като една госпожа с магазин за плодове и зеленчуци, пакетирани хр. стоки, сладкарски изделия , алкохол и др. подобни реши че 100 лв. са много. Еми да си намери за по-малко. И ще си намери, заради разсъждения като вашите и за 50 лв. ще си намери. Спорен ден на всички. И извинявайте за тона, но това ме обижда.

 RE: възнаграждение за водене на ддс Счети (гост) 01.02.2010 15:37

Няма нищо обидно да свършиш подобна работа за 20лв./месец. Не е много работата наистина, още повече ако намериш още 10 подобни работи, ето ти 200лв/месец за реално 1 ден работа в месеца. Още повече че това е нещо странично, което дори няма да ти направи впечатление че си го свършил. А допълнително от основната си работа ще вземех 300-400лв. заплата и така излиза много добра сметка.

 RE: възнаграждение за водене на ддс бути (гост) 01.02.2010 15:42

Счети - какви са тези глупости - работа за 1 ден - 200 лв за 1 ден? Хайде събери бумагите от всички 10 в един ден, обработи ги, занеси ги, и т.н.
Казваш от основната работа - значи крадеш от времето и средствата на основния работодател, той поема част от плащането на рентиерите. Браво!
Адвокат взима 100 лв да попълни една бланка.
Стига сме се подценявали верно. Съгласна с mistral.

 RE: възнаграждение за водене на ддс стиви (гост) 01.02.2010 15:52

може 20 лв без ДДС примерно - минимума трябва да е 50 лв., в геодезията и в много други професии има регулация, там една снимка се прави за нищо време, но цената е висока и хората си имат минимални цени на услугите.

 RE: възнаграждение за водене на ддс buziness Профил 01.02.2010 15:55

Абе вие да не полудяхте? Какви 50,00 лева.

 RE: възнаграждение за водене на ддс reni__m Профил 01.02.2010 16:03

Аз също твърдо подкрепям mistral. Тук не става въпрос само за времето, което изразходваш. То зависи от техниката ти , ел.подпис и др. Става въпрос за ДОСТОЙНСТВО И ПРЕСТИЖ на професията. Ти използваш знания по счетоводство, право, информ.обслужване и т.н., които знания актуализираш и поддържаш ежедневно. Това изисква време и пари. Затова трябва първо ти да се цениш и уважаваш, ако искаш и другите. Много от клиентите това не могат и не искат да го оценят, защото НИЕ КАТО СЧЕТОВОДИТЕЛИ НЕ СЕ ЦЕНИМ И ПОДДЪРЖАМЕ.
Значи един циганин / хамалин / да ти качи едно бюро до 5 етаж, може да ти вземе 50лв. , или един учител по английски за 45 мин.уч.час - също може да взима без документ 25-30 лв. А ние за цял ден работа и нерви по опашките и програмите на НАП -20 лв.

 RE: възнаграждение за водене на ддс етка Профил Изпрати email 01.02.2010 16:05

Няма нищо обидно да свършиш подобна работа за 20лв./месец. Не е много работата наистина, още повече ако намериш още 10 подобни работи, ето ти 200лв/месец за реално 1 ден работа в месеца
точно така, сещам се дето оная на околовръстоното - левче по левче;)))))))))

вие луди ли сте, ако чакам от някой 20 лв, може да забравя да му пусна декларацията...все пак отговорно е

 RE: възнаграждение за водене на ддс трз (гост) 01.02.2010 16:14

"Тук не става въпрос само за времето, което изразходваш. То зависи от техниката ти , ел.подпис и др. Става въпрос за ДОСТОЙНСТВО И ПРЕСТИЖ на професията"

Само заради наличието на подобна тема тук в одита и кретените, които задават подобни въпроси и другите кретени, които ги убеждават, че не трябва да взимат много а да си дават задника за жълти стотинки, нашата професия губи своето достойнство и престиж :( !!!

 RE: възнаграждение за водене на ддс Веска (гост) 01.02.2010 16:15

етке, сравнението с тези от околовръсното е малко обидно. Иначе е вярно, и това е професия, и ние работим за хората, разлика почти няма. Колкото повече работиш, толкова повече пари докарваш, и няма как да вземеш 50лв. за неещо което може да бъде намерено кой да ти го свърши за 20лв.
Пазар.
В по-малките градове биха свършили подобна работа и за 10лв./месец, хивч не се и съмнявайте :)

 RE: възнаграждение за водене на ддс Тери (гост) 01.02.2010 16:43

Веске, не се обаждай че ако те види някой клиент ще си помисли да търси счети от провинцията. Сериозно, там наистина има и такива които работят за жълти стотинки, но това не означава че всички трябва да го правим.

 RE: възнаграждение за водене на ддс Сашко Профил 01.02.2010 18:42

Що се карате? За всеки влак си има пътници.
Аз не бих се наел да нося отговорност, просто ей-така за 20 лева. Но както се вижда тук, има други, които се наемат. Ами добре, това е пазарна икономика - нека те да поемат тези фирми. А аз ще поема тези фирми, които те не могат, или... след ги набутат в казана.

 RE: възнаграждение за водене на ддс мърморков (гост) 01.02.2010 19:51

Колеги чудя се на някои тук. Нали искаме да живеем като европеици. За това трябва европеиски доходи бе хора. Честно да ви кажа за 20 лева няма да си пусна компютъра даже !
Кви са тия подигравки !
Направете си някви минимални цени и не падаите под тях.....
Аз примерно съм решил че дневния надник за които работя е минимално 100 лева.
Цените си на клиенти определям в зависимост колко дни работя по мин.100 лева .....ако работата е сложна и налага четене, мислене и консултации с юристи , данъчни или одитори искам поне двойно.
Ида ви кажа връщам клиенти чак, цената ми не ги плаши като знаят че работя добре !
Самоуважаваите се да ви уважават и клиентите....

 RE: възнаграждение за водене на ддс Zorka Профил Изпрати email 01.02.2010 20:02

По този повод- малко хумор:
На един човек му се развалил телевизора и той викнал техник да го поправи. Техникът дошъл, свалил капака, погледнал, взел един чук- чукнал и затворил капака. Включили телевизора- всичко е наред.
- Колко Ви дължа? -попитал стопанина
- 105лв.
- Как? Много е! Та ти нищо не направи....
- 5лв. за работата и за това,че дойдох. А 100лв. - за това че ЗНАЕХ точно къде и с каква сила да чукна. :))))))

 RE: възнаграждение за водене на ддс Чистачка (гост) 01.02.2010 20:26

Колеги, чудя ви се на коментарите. Вие висококвалифициран и отговорен труд ли упражнявате или си мислите, че сте само писари и куриери? Ако ползвате консултации на юристи или посетите частен лекарски кабинет за 5-10 мин., колко ще платите? Ако детето ви взема частни уроци за около 30-45 мин., колко ще платите? И при това няма да ви издадат и документ, за да отразите разхода, а те прихода. И може да се каже още много нещо, но всеки се оценява сам.

 RE: възнаграждение за водене на ддс небесна Профил 01.02.2010 22:11

проблемът е, че много хора смятат, че такива услуги им се полагат априори, и нормално е да са свикнали така, щом много колеги ги жалят такива как щели да обеднеят... ако платят за нещо, което
е интелектуален труд и отговорност :)

едва ли не трябва да се извиня на някой, че съм му направила ДДС-то... ама ако верно се юрне сам да го подава, ще опищи света за смс от левче да паркира пред някой НАП
всъщност наистина най-опасното е това, което каза етка - като нищо ще се разсееш и забравиш за неговата декларация, 20 лв отдавна не са сума, за която да се сетиш

 RE: възнаграждение за водене на ддс Лили (гост) 02.02.2010 11:40

Прави сте, но не напълно. Аз съм от провинцията и водя счетоводството на 4 малки фирми с по 1-2 магазина. Нищо особено, няма специфични особености, вече 3-4г. сме си на тарифата от 80лв./месец на фирма. Е до тук много добре ще кажете. Ама от няколко месеца клиентите започнаха да имат проблеми, нямат оборот, няма печалба, че и пари нямат.
В момента се чудя какво да правя. Дали да намаля таксата им на 50-60лв. за да могат да плащат, или доректно да спирам тази работа и да си търся друга.
Дори и на 50лв. ще вържа сметките си някак, но просто ми се вижда вече ниско.

 RE: възнаграждение за водене на ддс § 22 Профил 02.02.2010 11:44

Дали да намаля таксата им на 50-60лв. за да могат да плащат

бе я собствениците да откажат ---- Борото и Кента :)))

 RE: възнаграждение за водене на ддс Саша (гост) 02.02.2010 13:22

Лили, в тази криза и 50лв/фирма са пари. И при мен положението е подобно, май е по-добре да се снишим малко докато поотмине кризата, да си стъпят на краката фирмите, а после пак може да искаме предишните такси. Имам клиент, който вече спря дейност, сега се услушва за годишните декларации дали да подава и дали си струва, т.е. дали не е по-добре да зареже фирмата (ООД).

 RE: възнаграждение за водене на ддс гост (гост) 02.02.2010 15:24

Според мен и 50 лв са нищожна цена за услугата-ФЛ по ДДС с една фактура, но това е абсолютния компромис, и то като се има предвид кризата - това при положение, че ви донася документа и пускате СД по електронен път.
Под 50 лв е ДАРЕНИЕ.

 RE: възнаграждение за водене на ддс Саша (гост) 02.02.2010 15:57

гост, много самоуверено го казваш, но човек трябва да се съобразява с обстоятелствата. А те в момента не са добри, имам колежки които и за 10лв. биха поели въпросния случай с ФЛ по ДДС. Просто защото за тях това ще е приход и ще имат още някой лев в момент когато никой нищо не дава и няма работа.
 

 RE: възнаграждение за водене на ддс кристи (гост) 02.02.2010 19:59

15 лв. давам на чистачката за 1 ч. труд за 40 кв.м и 40 лв. за 2 ч. труд за 100 кв.м
реклама

ODIT.info > Дискусия > ЗДДС