ODIT.info DocStore
BALANS.ODIT.INFO
ODIT.info > Дискусия > ЗДДС Започни нова тема
какво е това? lyni 09.07.2010 19:18
Моля ви кажете ми как се оформя следната доставка.Нашата фирма регисирирана по ДДС купува стока от фирна от страна от ЕС, също регистрирана, като стоката остава в същата страна, понеже имаме офис там...консумативи някакви за 900 евро.Другата фирма ни е издала фактура без ДДС. Това не е воп за нас, понеже стоката не влиза в България.На мен въпроса ми е какво е и как да го включа в ДДС?
RE: какво е това? ivanini 09.07.2010 19:29
според мен доставката се подчинява на режима на съответната държава членка, в нея е местоизпълнението на доставката
RE: какво е това? lyni 09.07.2010 19:31
Добре в този случай пак ли си правя протокол и включвам в двата дневника.
RE: какво е това? lyni 09.07.2010 19:33
а в случая това че съм дала българския ДДС номер според:
Чл. 62. (1) Мястото на изпълнение на вътреобщностното придобиване е на територията на страната, когато стоките пристигат и превозът им завършва на територията на страната.
(2) Независимо от ал. 1, мястото на изпълнение на вътреобщностното придобиване е на територията на страната, когато лицето, което придобива стоките, е регистрирано по този закон и е осъществило придобиването им под идентификационен номер, издаден в страната.
би трябвало да значи че го приемам като воп..поне това разбрах от ал.2
Чл. 62. (1) Мястото на изпълнение на вътреобщностното придобиване е на територията на страната, когато стоките пристигат и превозът им завършва на територията на страната.
(2) Независимо от ал. 1, мястото на изпълнение на вътреобщностното придобиване е на територията на страната, когато лицето, което придобива стоките, е регистрирано по този закон и е осъществило придобиването им под идентификационен номер, издаден в страната.
би трябвало да значи че го приемам като воп..поне това разбрах от ал.2
RE: какво е това? lyni 09.07.2010 19:37
ще пиша по късно..извинявайте :)
надявам се че има много такива случаи по които имате опит
надявам се че има много такива случаи по които имате опит
RE: какво е това? ivanini 09.07.2010 20:31
с този пост сама си противоречиш, по горе друго си писала, това не е ВОП защото не са изпълнени условията за това, а те са:
Чл. 13. (1) Вътреобщностно придобиване е придобиването на правото на собственост върху стока, както и фактическото получаване на стока в случаите по чл. 6, ал. 2, която се изпраща или транспортира до територията на страната от територията на друга държава членка, когато доставчикът е данъчно задължено лице, което е регистрирано за целите на ДДС в друга държава членка.
Отговор на lyni(09.07.2010 19:33):
lyni каза:
а в случая това че съм дала българския ДДС номер според:
Чл. 62. (1) Мястото на изпълнение на вътреобщностното придобиване е на територията на страната, когато стоките пристигат и превозът им завършва на територията на страната.
(2) Независимо от ал. 1, мястото на изпълнение на вътреобщностното придобиване е на територията на страната, когато лицето, което придобива стоките, е регистрирано по този закон и е осъществило придобиването им под идентификационен номер, издаден в страната.
би трябвал...
Чл. 13. (1) Вътреобщностно придобиване е придобиването на правото на собственост върху стока, както и фактическото получаване на стока в случаите по чл. 6, ал. 2, която се изпраща или транспортира до територията на страната от територията на друга държава членка, когато доставчикът е данъчно задължено лице, което е регистрирано за целите на ДДС в друга държава членка.
Отговор на lyni(09.07.2010 19:33):
lyni каза:
а в случая това че съм дала българския ДДС номер според:
Чл. 62. (1) Мястото на изпълнение на вътреобщностното придобиване е на територията на страната, когато стоките пристигат и превозът им завършва на територията на страната.
(2) Независимо от ал. 1, мястото на изпълнение на вътреобщностното придобиване е на територията на страната, когато лицето, което придобива стоките, е регистрирано по този закон и е осъществило придобиването им под идентификационен номер, издаден в страната.
би трябвал...
RE: какво е това? bobomir2 09.07.2010 21:05
да бе
иванини лъже
ВОП е :)
отговорила си си сама на тоя въпрос
ама трупаш и обороти за регистрация там :(
Отговор на TUOMASHOLOPAINEN(09.07.2010 20:55):
TUOMASHOLOPAINEN каза:
Браво Лъни сама си си отговорилан въпроса
иванини лъже
ВОП е :)
отговорила си си сама на тоя въпрос
ама трупаш и обороти за регистрация там :(
Отговор на TUOMASHOLOPAINEN(09.07.2010 20:55):
TUOMASHOLOPAINEN каза:
Браво Лъни сама си си отговорилан въпроса
RE: какво е това? lyni 09.07.2010 21:19
Добре...аз мисля че си прявя протокол, начислявам си ДДС и си ползвам ДК(т.е. включвам в двата дневника)
някой против или да чакам данъчните
някой против или да чакам данъчните
RE: какво е това? bobomir2 09.07.2010 21:21
ама трупаш и обороти за регистрация там :(
Без това:)
Отговор на bobomir2(09.07.2010 21:05):
bobomir2 каза:
да бе
иванини лъже
ВОП е :)
отговорила си си сама на тоя въпрос
ама трупаш и обороти за регистрация там :(
Без това:)
Отговор на bobomir2(09.07.2010 21:05):
bobomir2 каза:
да бе
иванини лъже
ВОП е :)
отговорила си си сама на тоя въпрос
ама трупаш и обороти за регистрация там :(
RE: какво е това? Abby12 09.07.2010 21:46
Отговор на lyni(09.07.2010 21:43):
lyni каза:
на основание кой член?
кое?
lyni каза:
на основание кой член?
кое?
RE: какво е това? lyni 09.07.2010 21:52
"ама трупаш и обороти за регистрация там :(
Без това:) "
коментара на bobomir2
Без това:) "
коментара на bobomir2
RE: какво е това? bobomir2 09.07.2010 21:53
не бе
това с оборотите не е вярно
но имаш ВОП
въпреки, че някои хора ще тръгнат да твърдят, че няма
Отговор на lyni(09.07.2010 21:52):
lyni каза:
"ама трупаш и обороти за регистрация там :(
Без това:) "
коментара на bobomir2
това с оборотите не е вярно
но имаш ВОП
въпреки, че някои хора ще тръгнат да твърдят, че няма
Отговор на lyni(09.07.2010 21:52):
lyni каза:
"ама трупаш и обороти за регистрация там :(
Без това:) "
коментара на bobomir2
RE: какво е това? lyni 10.07.2010 03:03
ами явно в петък вечер не им до вопове и протоколи, но на мен все още не ми е ясна картинката.при положение че и нямам толкова много опит...но все пак в практиката има и такива случай, така че бих помолила някой, който е имал подобна ситуация да ми даде насоки как се процедира...защото не съм на 100% убедена.
RE: какво е това? xaxaxa 10.07.2010 09:03
Иванини е прав. Бобомир не е в час.
Няма ВОП. По тая причина не можеш да приложиш 62(2). Нищо не правиш - няма протокол. Проблемът е при твоя доставчик.
Няма ВОП. По тая причина не можеш да приложиш 62(2). Нищо не правиш - няма протокол. Проблемът е при твоя доставчик.
RE: какво е това? niki67 10.07.2010 12:13
Аве скийте ся, пичове и пички,
за да има ВОП, трябва да има движение на стоката между 2 страни-членки.
Чл.62 ал.2 идва да каже, че когато например придобиваш стока от Германия, която пристига в Чехия, то имаш ВОП, който по принцип е на територията на Чехия, но ЗДДС "придърпва" облагането на територията на България, ако осъществиш ВОП-а под български ДДС-номер.
Не случайно следващите редовце от закона казват, че ако докажеш, че ВОП-а е обложен на територията на Чехия, то се прави корекция, или пък тази алинея въобще не се прилага.
Когато стоката остава на територията на същата държава, то МИ е там и е трябвало немците да начислят на Лини немския ДДС.
Аз виждам само 2 причини, поради което те може да не са начислили ДДС -
едната е, за която намеква Ели, т.е. ако българската фирма е дала писмено потвърждение, че стоката ще пристигне в България. В този случай фирмата на Лини е действала неправомерно, като санкциите ще бъдат за нея,
втората възможност е, понеже става въпрос за консумативи, евентуално ако немците са дошли и вложили тези консумативи на място в немския офис на Лини и тогава да третират това като услуга. В този случай МИ /при услугите/ е там, където е ДДС-номера на получателя, т.е. България, и не са начислили ДДС, като Лини ще трябва да си направи протокол за получената услуга.
Ако е стока, просто ВОП не може да има, при положение, че стоката не напуска дадена страна.
за да има ВОП, трябва да има движение на стоката между 2 страни-членки.
Чл.62 ал.2 идва да каже, че когато например придобиваш стока от Германия, която пристига в Чехия, то имаш ВОП, който по принцип е на територията на Чехия, но ЗДДС "придърпва" облагането на територията на България, ако осъществиш ВОП-а под български ДДС-номер.
Не случайно следващите редовце от закона казват, че ако докажеш, че ВОП-а е обложен на територията на Чехия, то се прави корекция, или пък тази алинея въобще не се прилага.
Когато стоката остава на територията на същата държава, то МИ е там и е трябвало немците да начислят на Лини немския ДДС.
Аз виждам само 2 причини, поради което те може да не са начислили ДДС -
едната е, за която намеква Ели, т.е. ако българската фирма е дала писмено потвърждение, че стоката ще пристигне в България. В този случай фирмата на Лини е действала неправомерно, като санкциите ще бъдат за нея,
втората възможност е, понеже става въпрос за консумативи, евентуално ако немците са дошли и вложили тези консумативи на място в немския офис на Лини и тогава да третират това като услуга. В този случай МИ /при услугите/ е там, където е ДДС-номера на получателя, т.е. България, и не са начислили ДДС, като Лини ще трябва да си направи протокол за получената услуга.
Ако е стока, просто ВОП не може да има, при положение, че стоката не напуска дадена страна.
RE: какво е това? TUOMASHOLOPAINEN 10.07.2010 12:16
глей ся не си съвсем прав
правилото на чл. 62, ал.2 е така наречената защитна мрежа...ама айде да не навлизаме в детайли...
За мен ако евродоставчика не е начислил ддс и наште юнаци са дали бг ддс номера си имаме ВОП откъдето и да се погледне...
правилото на чл. 62, ал.2 е така наречената защитна мрежа...ама айде да не навлизаме в детайли...
За мен ако евродоставчика не е начислил ддс и наште юнаци са дали бг ддс номера си имаме ВОП откъдето и да се погледне...
RE: какво е това? niki67 10.07.2010 12:22
Начи съгласен съм за това, че ако евродоставчика не е начислил ДДС и е имал причина за това, например че наште юнаци са дали писмено потвърждение, тогава наште данъчни ще обложат нашия юнак.
Ама не щото си е дал БГ-номера, а щото е дал писмено потвърждение, което не е вярно, т.е. излъгал е немците, че те правят ВОД.
Той мое да си даде БГ-номера, но да си им каже, че стоката ще се ползва в Германия, и тогава те са щели да му начислят ДДС.
Нема как да има ВОП....дори ако нашия юнак го отрази като ВОП, се си мисля, че няма да му признаят ДК.
Отговор на TUOMASHOLOPAINEN(10.07.2010 12:16):
TUOMASHOLOPAINEN каза:
глей ся не си съвсем прав
правилото на чл. 62, ал.2 е така наречената защитна мрежа...ама айде да не навлизаме в детайли...
За мен ако евродоставчика не е начислил ддс и наште юнаци са дали бг ддс номера си имаме ВОП откъдето и да се погледне...
Ама не щото си е дал БГ-номера, а щото е дал писмено потвърждение, което не е вярно, т.е. излъгал е немците, че те правят ВОД.
Той мое да си даде БГ-номера, но да си им каже, че стоката ще се ползва в Германия, и тогава те са щели да му начислят ДДС.
Нема как да има ВОП....дори ако нашия юнак го отрази като ВОП, се си мисля, че няма да му признаят ДК.
Отговор на TUOMASHOLOPAINEN(10.07.2010 12:16):
TUOMASHOLOPAINEN каза:
глей ся не си съвсем прав
правилото на чл. 62, ал.2 е така наречената защитна мрежа...ама айде да не навлизаме в детайли...
За мен ако евродоставчика не е начислил ддс и наште юнаци са дали бг ддс номера си имаме ВОП откъдето и да се погледне...
RE: какво е това? TUOMASHOLOPAINEN 10.07.2010 12:24
е ония не са начислили ддс оти сигурно мислят че имчат ВОД па на всеки Вод нема как да нема ВОП
RE: какво е това? niki67 10.07.2010 12:32
Точно де, точно - нали и аз туй казвам.
Ама за да мислят, че имат ВОД, наште юнаци са ги накарали така да мислят:))) оти и немците, нищо че са немци, са ора, и те имат изисквания за доказване за ВОДа:))))))))))))))
а чл.62 си е ако придобиеш в друга държава, а не България, но пак си требе движение между 2 държави-членки.....си мисля аз - без движение няма ни вод, ни воп.
Ама за да мислят, че имат ВОД, наште юнаци са ги накарали така да мислят:))) оти и немците, нищо че са немци, са ора, и те имат изисквания за доказване за ВОДа:))))))))))))))
а чл.62 си е ако придобиеш в друга държава, а не България, но пак си требе движение между 2 държави-членки.....си мисля аз - без движение няма ни вод, ни воп.
RE: какво е това? Abby12 10.07.2010 18:18
Ники, с последното не си съвсем прав, мисля. Томас е написал горе за 62 (2) - защитна разпоредба и целта е да не се губи ДДС. Ако ти като купувач не можеш да докажеш, че стоката е обложена там където е пристигнала, трябва ти да начислиш ДДС.
А според скромната ми практика немците най-вероятно са се прецакали поради незнание на закона. Преди две седмици един ми обясняваше, че за стокови доставки в ЕО не се подавал Интрастат изобщо :))
А според скромната ми практика немците най-вероятно са се прецакали поради незнание на закона. Преди две седмици един ми обясняваше, че за стокови доставки в ЕО не се подавал Интрастат изобщо :))
RE: какво е това? ivanini 10.07.2010 18:29
Аби, просто няма ВОП в случая, ба си, има си закони все пак, мене какво ме интересува че щял да се загубил ДДС, аз си спазвам закона...а за тоя чл.62, ал.2 от ЗДДС дето сте се хванали бъркате и то доста, да защитна функция може да има, но само ако имаме налице ВОП, идеята е /ще дам пример/ ако да речем купувам багер от Италия, за да правя с него примерно нещо си в Румъния, демек доставят ми го там направо, но на италианския доставчик съм си дал моя ДДС номер, е та тогава влизаме в тая хипотеза, налице е основание за самоначисляване на данъка, без стоката да е пристигнала в България, единствено при подобна ситуация не би имало нужда да се начислява ДДС само ако по силата на чл.62, ал.3 от ЗДДС придобиването е обложено в страната където фактически е пристигнала стоката.И както е казала НИКИ треба да има движение на стоката от една страна членка до друга..а в случая къде го виждате тва не знам:(((
RE: какво е това? TUOMASHOLOPAINEN 10.07.2010 18:46
ако си купиш за багер за нещо си в Румъния ще ти се наложи да се регнеш в румънско ми се чини ама айде нема да философствам
и така както сте се разписали излиза че защитната мрежа няма да сработи...да ама не оти европеецо мисли много повече от българино
така че колега земи си избичи един ВОП па после се опрайте с чичо дойчо
и така както сте се разписали излиза че защитната мрежа няма да сработи...да ама не оти европеецо мисли много повече от българино
така че колега земи си избичи един ВОП па после се опрайте с чичо дойчо
RE: какво е това? ели 10.07.2010 18:56
да предположим, че Лини може да докаже къде е разходвала въпросните консумативи /в офиса си там/, също така не е подписвала никакви декларации, че стоката ще напуска страната им. Ако не издаде протокол - НАП ще я пореже - това е ясно. Но ако нещата стигнат до Европейския съд, как би се произнесъл той, според теб, TUOMASHOLOPAINEN ?
Отговор на TUOMASHOLOPAINEN(10.07.2010 18:46):
TUOMASHOLOPAINEN каза:
ако си купиш за багер за нещо си в Румъния ще ти се наложи да се регнеш в румънско ми се чини ама айде нема да философствам
и така както сте се разписали излиза че защитната мрежа няма да сработи...да ама не оти европеецо мисли много повече от българино
така че колега земи си избичи един ВОП па после се опрайте с чичо дойчо
Отговор на TUOMASHOLOPAINEN(10.07.2010 18:46):
TUOMASHOLOPAINEN каза:
ако си купиш за багер за нещо си в Румъния ще ти се наложи да се регнеш в румънско ми се чини ама айде нема да философствам
и така както сте се разписали излиза че защитната мрежа няма да сработи...да ама не оти европеецо мисли много повече от българино
така че колега земи си избичи един ВОП па после се опрайте с чичо дойчо
RE: какво е това? ели 10.07.2010 18:56
да предположим, че Лини може да докаже къде е разходвала въпросните консумативи /в офиса си там/, също така не е подписвала никакви декларации, че стоката ще напуска страната им. Ако не издаде протокол - НАП ще я пореже - това е ясно. Но ако нещата стигнат до Европейския съд, как би се произнесъл той, според теб, TUOMASHOLOPAINEN ?
Отговор на TUOMASHOLOPAINEN(10.07.2010 18:46):
TUOMASHOLOPAINEN каза:
ако си купиш за багер за нещо си в Румъния ще ти се наложи да се регнеш в румънско ми се чини ама айде нема да философствам
и така както сте се разписали излиза че защитната мрежа няма да сработи...да ама не оти европеецо мисли много повече от българино
така че колега земи си избичи един ВОП па после се опрайте с чичо дойчо
Отговор на TUOMASHOLOPAINEN(10.07.2010 18:46):
TUOMASHOLOPAINEN каза:
ако си купиш за багер за нещо си в Румъния ще ти се наложи да се регнеш в румънско ми се чини ама айде нема да философствам
и така както сте се разписали излиза че защитната мрежа няма да сработи...да ама не оти европеецо мисли много повече от българино
така че колега земи си избичи един ВОП па после се опрайте с чичо дойчо
RE: какво е това? ели 10.07.2010 18:57
имам си опашка :)) не й обръщайте внимание ;-)
няма да се редактирам!
няма да се редактирам!
RE: какво е това? pr@dla 10.07.2010 19:02
Елче, само не разбрах защо й е да стига до съд. За да натрие носа на тъпите немци, дето не си спaзват законите? Баси трагедията за 180 евро ддс
RE: какво е това? ели 10.07.2010 19:17
не бе :)) говорим по принцип :)
то е ясно, че ще си начисли за да й е мирна главата
но дали е редно изобщо да го прави ?
то е ясно, че ще си начисли за да й е мирна главата
но дали е редно изобщо да го прави ?
RE: какво е това? pr@dla 10.07.2010 19:19
Ми ако й стиска, да не го прави.
Отговор на ели(10.07.2010 19:17):
ели каза:
не бе :)) говорим по принцип :)
то е ясно, че ще си начисли за да й е мирна главата
но дали е редно изобщо да го прави ?
Отговор на ели(10.07.2010 19:17):
ели каза:
не бе :)) говорим по принцип :)
то е ясно, че ще си начисли за да й е мирна главата
но дали е редно изобщо да го прави ?
RE: какво е това? niki67 10.07.2010 19:20
Абе не е редно. Освен това, дали наистина че й е мирна главата, оти /както вика Томас/ язе па си мислим, че нема да и признаят данъчнийо кредит по този "ВОП"
като че си говорим на шопски, нема пролем:)))
Отговор на ели(10.07.2010 19:17):
ели каза:
не бе :)) говорим по принцип :)
то е ясно, че ще си начисли за да й е мирна главата
но дали е редно изобщо да го прави ?
НАП ще има основание да я санкционира само ако е дала на немците доказателство, че ще има ВОП - т.е. движение на стоката. Иначе не виждам, на какво основание да я санкционират заради това, че немците не са начислили ДДС.
като че си говорим на шопски, нема пролем:)))
Отговор на ели(10.07.2010 19:17):
ели каза:
не бе :)) говорим по принцип :)
то е ясно, че ще си начисли за да й е мирна главата
но дали е редно изобщо да го прави ?
НАП ще има основание да я санкционира само ако е дала на немците доказателство, че ще има ВОП - т.е. движение на стоката. Иначе не виждам, на какво основание да я санкционират заради това, че немците не са начислили ДДС.
RE: какво е това? Саня81 10.07.2010 20:30
Отговор на niki67(10.07.2010 19:20):
niki67 каза:
НАП ще има основание да я санкционира само ако е дала на немците доказателство, че ще има ВОП - т.е. движение на стоката.
niki67,
НАП ще прояви интерес към това какви доказателства е дала на немците толкова, колкото туземец от племето Комбаи би се заинтересувал от висша мода.
Далеч по-любопитно ще им е защо не е деклариран ВОП, след като отсрещната страна е декларирала ВОД. :)
niki67 каза:
НАП ще има основание да я санкционира само ако е дала на немците доказателство, че ще има ВОП - т.е. движение на стоката.
niki67,
НАП ще прояви интерес към това какви доказателства е дала на немците толкова, колкото туземец от племето Комбаи би се заинтересувал от висша мода.
Далеч по-любопитно ще им е защо не е деклариран ВОП, след като отсрещната страна е декларирала ВОД. :)
RE: какво е това? niki67 10.07.2010 20:33
Сори, ама нищо подобно не знам, след като стоката изобщо не е напускала територията на Германия.
Още малко ще ме накарате да ви пльосна тука един мейл от немски счетоводител, който е абсолютно наясно, че ако стоката не напусне тяхната територия, имат облагема доставка с тяхното ДДС. Не ги мислете за такива идиоти все пак.
Няма никакъв ВОП, а вие си продължавайте с "разсъжденията".
Още малко ще ме накарате да ви пльосна тука един мейл от немски счетоводител, който е абсолютно наясно, че ако стоката не напусне тяхната територия, имат облагема доставка с тяхното ДДС. Не ги мислете за такива идиоти все пак.
Няма никакъв ВОП, а вие си продължавайте с "разсъжденията".
RE: какво е това? Dimma 11.07.2010 12:31
Ники67
с цялото ми уважение към теб и знанията ти,но ще си позволя да не се съглася. По-добре е да се състави протокол.
с цялото ми уважение към теб и знанията ти,но ще си позволя да не се съглася. По-добре е да се състави протокол.
RE: какво е това? pr@dla 11.07.2010 12:38
По-добре не значи по-вярно. Въпреки липсата ми на каквито и да било познания за навиците на племето Комбаи.
RE: какво е това? Dimma 11.07.2010 12:50
Липса на каквито и да било познания за навиците на племето комбаи не означава наличие на познания относно ЗДДС.
Отговор на pr@dla(11.07.2010 12:38):
pr@dla каза:
По-добре не значи по-вярно. Въпреки липсата ми на каквито и да било познания за навиците на племето Комбаи.
Отговор на pr@dla(11.07.2010 12:38):
pr@dla каза:
По-добре не значи по-вярно. Въпреки липсата ми на каквито и да било познания за навиците на племето Комбаи.
RE: какво е това? Dimma 11.07.2010 13:00
pr@dla,
прочитайки мненията ти в темата оставам с впечатление,че и ти си съгласна за протокола.Не разбирам тогава защо е заяждането ти.
Както и да е,приятен ден от мен.
прочитайки мненията ти в темата оставам с впечатление,че и ти си съгласна за протокола.Не разбирам тогава защо е заяждането ти.
Както и да е,приятен ден от мен.
RE: какво е това? pr@dla 11.07.2010 13:02
Ами прочети и мненията на Ели и Ники - моето (и на някои други) е за по-лесния вариант, а Ники и Ели пишат за верния, законния вариант. Опс, да не пропусна и иванини в тази групичка.
RE: какво е това? Каскадьорка 11.07.2010 13:09
Отговор на niki67(10.07.2010 19:20):
niki67 каза:
язе па си мислим, че нема да и признаят данъчнийо кредит по този "ВОП"
Може би... Но пък може би няма да признаят и самоначисляването и резултатът пак ще е 0. ;)
niki67 каза:
язе па си мислим, че нема да и признаят данъчнийо кредит по този "ВОП"
Може би... Но пък може би няма да признаят и самоначисляването и резултатът пак ще е 0. ;)
RE: какво е това? elisaveta_p 11.07.2010 13:10
Мисля си дали lyni не трябва да поразгледа по-внимателно ф-рата и да провери дали има текст, който обяснява неначисляването на ДДС
RE: какво е това? Каскадьорка 11.07.2010 13:32
Ами да, много правилна забележка. Може пък да е освободена доставка поради някаква си неясна за нас причина...
RE: какво е това? bobomir2 12.07.2010 11:06
освободена, не значи обложена с 0%
Отговор на Каскадьорка(11.07.2010 13:32):
Каскадьорка каза:
Ами да, много правилна забележка. Може пък да е освободена доставка поради някаква си неясна за нас причина...
Отговор на Каскадьорка(11.07.2010 13:32):
Каскадьорка каза:
Ами да, много правилна забележка. Може пък да е освободена доставка поради някаква си неясна за нас причина...
реклама
ODIT.info > Дискусия > ЗДДС
Моят ODIT.info
ПОСЛЕДНИ ТЕМИ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ