ODIT.info DocStore
BALANS.ODIT.INFO
ODIT.info > Дискусия > ЗДДС Започни нова тема
Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката?
Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? nib_tv 19.08.2010 10:26
Здравейте, въпросът ми е следния: Платили сме авансово за доставка на стоки 10000 лв. Имаме ф-ра за аванса, с която сме ползвали данъчния кредит. Извършена е доставка на стоки в размер на 9000 лв. По какъв начин трябва да доначислим ползвания данъчен кредит, т.е. чисто технически какви документи трябва да издадем?
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? neli7304 19.08.2010 10:28
А не трябва ли КИ за 1000 лв? и връщане на парите.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? Gecata 19.08.2010 10:29
Приспадане на остатъкът от аванса при следваща доставка(ако ще има такава) или КИ за неприспаднатия аванс.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? nib_tv 19.08.2010 10:32
Издава ли се кредитно известие за аванс?
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? Gecata 19.08.2010 10:33
Отговор на nib_tv(19.08.2010 10:32):
nib_tv каза:
Издава ли се кредитно известие за аванс?
Ако се налага.
Но не разбирам вие какво искате да издавате. Нали сте клиент?
nib_tv каза:
Издава ли се кредитно известие за аванс?
Ако се налага.
Но не разбирам вие какво искате да издавате. Нали сте клиент?
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? Пламен61 19.08.2010 10:36
Вие от чие име задавате въпроса - от страна на доставчика или на получателя ?
Пишете, че сте платили аванс, че имате фактура за аванса, т.е. явно сте клиент, какво тогава ще доначислявате и какви документе ще издавате не ми е ясно ?
А Gecata е дал отговора.
Пишете, че сте платили аванс, че имате фактура за аванса, т.е. явно сте клиент, какво тогава ще доначислявате и какви документе ще издавате не ми е ясно ?
А Gecata е дал отговора.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? neli7304 19.08.2010 10:38
Ново 20.
Издава ли се КИ за аванса?
Абе аз че не съм гоотваряла този ЗДДС, не съм, ама Вие ...
Издава ли се КИ за аванса?
Абе аз че не съм гоотваряла този ЗДДС, не съм, ама Вие ...
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? neli7304 19.08.2010 10:39
Пламене, а пък аз не съм ли?
Аз един пъд да уцеля с ДДС-то, а пък вие да не ме похвалите.:)))
Аз един пъд да уцеля с ДДС-то, а пък вие да не ме похвалите.:)))
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? Пламен61 19.08.2010 10:44
Отговор на neli7304(19.08.2010 10:39):
neli7304 каза:
Пламене, а пък аз не съм ли?
Аз един пъд да уцеля с ДДС-то, а пък вие да не ме похвалите.:)))
И твоят отговор е верен, но на Gecata e по-пълен.
Не се засягай :) ако отговарях аз, също щях да се огранича до КИ без да споменавам приспадане при следваща доставка :D
neli7304 каза:
Пламене, а пък аз не съм ли?
Аз един пъд да уцеля с ДДС-то, а пък вие да не ме похвалите.:)))
И твоят отговор е верен, но на Gecata e по-пълен.
Не се засягай :) ако отговарях аз, също щях да се огранича до КИ без да споменавам приспадане при следваща доставка :D
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? nib_tv 19.08.2010 10:48
Отговор на Пламен61(19.08.2010 10:36):
Пламен61 каза:
Вие от чие име задавате въпроса - от страна на доставчика или на получателя ?
Пишете, че сте платили аванс, че имате фактура за аванса, т.е. явно сте клиент, какво тогава ще доначислявате и какви документе ще издавате не ми е ясно ?
А Gecata е дал отговора.
Да, вие сме клиента. Платили сме авансово за доставка на стока. Сега след извършената доставка, която е по-малка като стойност от аванса трябва доставчика ни да ни издаде ф-ра за стоката. Въпросът ми беше в тази фактура целия аванс ли да приспаднем или само до размера на доставката? И за разликата какъв документ трябва да ни издаде доставчика-вероятно кредитно известие, както вече става ясно, но какво да пише в основанието му?
Пламен61 каза:
Вие от чие име задавате въпроса - от страна на доставчика или на получателя ?
Пишете, че сте платили аванс, че имате фактура за аванса, т.е. явно сте клиент, какво тогава ще доначислявате и какви документе ще издавате не ми е ясно ?
А Gecata е дал отговора.
Да, вие сме клиента. Платили сме авансово за доставка на стока. Сега след извършената доставка, която е по-малка като стойност от аванса трябва доставчика ни да ни издаде ф-ра за стоката. Въпросът ми беше в тази фактура целия аванс ли да приспаднем или само до размера на доставката? И за разликата какъв документ трябва да ни издаде доставчика-вероятно кредитно известие, както вече става ясно, но какво да пише в основанието му?
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? Пламен61 19.08.2010 10:51
Отговор на nib_tv(19.08.2010 10:48):
nib_tv каза:
Да, вие сме клиента. Платили сме авансово за доставка на стока. Сега след извършената доставка, която е по-малка като стойност от аванса трябва доставчика ни да ни издаде ф-ра за стоката. Въпросът ми беше в тази фактура целия аванс ли да приспаднем или само до размера на доставката? И за разликата какъв документ трябва да ни издаде доставчика-вероятно кредитно известие, както вече става ясно, но какво да пише в основанието му?
Това са въпроси, които доставчикът трябва да ги знае, вие нищо няма да правите.
Или май питате защото вие сте доставчик и не можете да извършите нещо съвсем елементарно по ЗДДС ?
nib_tv каза:
Да, вие сме клиента. Платили сме авансово за доставка на стока. Сега след извършената доставка, която е по-малка като стойност от аванса трябва доставчика ни да ни издаде ф-ра за стоката. Въпросът ми беше в тази фактура целия аванс ли да приспаднем или само до размера на доставката? И за разликата какъв документ трябва да ни издаде доставчика-вероятно кредитно известие, както вече става ясно, но какво да пише в основанието му?
Това са въпроси, които доставчикът трябва да ги знае, вие нищо няма да правите.
Или май питате защото вие сте доставчик и не можете да извършите нещо съвсем елементарно по ЗДДС ?
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? angi1 19.08.2010 11:01
Отговор на nib_tv(19.08.2010 10:48):
nib_tv каза:
Да, вие сме клиента. Платили сме авансово за доставка на стока. Сега след извършената доставка, която е по-малка като стойност от аванса трябва доставчика ни да ни издаде ф-ра за стоката. Въпросът ми беше в тази фактура целия аванс ли да приспаднем или само до размера на доставката? И за разликата какъв документ трябва да ни издаде доставчика-вероятно кредитно известие, както вече става ясно, но какво да пише в основанието му?
Кредитно известие
№ .... / ....
Чушки т. 15 0,50 7500,00
Аванс - ф.№1/01.08.2010 г. - 8333,00
---------------------
- 833,33
ДДС 20% - 166,67
---------------------
- 1000,00
=============
Сума за възстановяване ------ 1000,00 лв.
Смятам, че така трябва да изглежда финализирането на сделката.
nib_tv каза:
Да, вие сме клиента. Платили сме авансово за доставка на стока. Сега след извършената доставка, която е по-малка като стойност от аванса трябва доставчика ни да ни издаде ф-ра за стоката. Въпросът ми беше в тази фактура целия аванс ли да приспаднем или само до размера на доставката? И за разликата какъв документ трябва да ни издаде доставчика-вероятно кредитно известие, както вече става ясно, но какво да пише в основанието му?
Кредитно известие
№ .... / ....
Чушки т. 15 0,50 7500,00
Аванс - ф.№1/01.08.2010 г. - 8333,00
---------------------
- 833,33
ДДС 20% - 166,67
---------------------
- 1000,00
=============
Сума за възстановяване ------ 1000,00 лв.
Смятам, че така трябва да изглежда финализирането на сделката.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? nib_tv 19.08.2010 11:04
Отговор на Пламен61(19.08.2010 10:51):
Пламен61 каза:
Това са въпроси, които доставчикът трябва да ги знае, вие нищо няма да правите.
Или май питате защото вие сте доставчик и не можете да извършите нещо съвсем елементарно по ЗДДС ?
Не, не сме доставчик, клиент сме, но трябва да бясня на доставчика как да състави документите. При нас възникна спор дали се издава кредитно за аванс или не. Исках да видя коментарите Ви и да стигнем до вярното решение, но вие тук май повече обичате да се заяждате и да хулите питащите, вместо да отговорите, като сте наясно толкова много със всичко. Аз не се срамувам да питам и ватова го правя, но вие не мажете да твърдите дали мога или не да правя елементарни неща по ЗДДС. Извинявам се за въпроса, ако съм ви притеснила.
Пламен61 каза:
Това са въпроси, които доставчикът трябва да ги знае, вие нищо няма да правите.
Или май питате защото вие сте доставчик и не можете да извършите нещо съвсем елементарно по ЗДДС ?
Не, не сме доставчик, клиент сме, но трябва да бясня на доставчика как да състави документите. При нас възникна спор дали се издава кредитно за аванс или не. Исках да видя коментарите Ви и да стигнем до вярното решение, но вие тук май повече обичате да се заяждате и да хулите питащите, вместо да отговорите, като сте наясно толкова много със всичко. Аз не се срамувам да питам и ватова го правя, но вие не мажете да твърдите дали мога или не да правя елементарни неща по ЗДДС. Извинявам се за въпроса, ако съм ви притеснила.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? Пламен61 19.08.2010 11:06
Отговор на nib_tv(19.08.2010 11:04):
nib_tv каза:
Не, не сме доставчик, клиент сме, но трябва да бясня на доставчика как да състави документите. При нас възникна спор дали се издава кредитно за аванс или не. Исках да видя коментарите Ви и да стигнем до вярното решение, но вие тук май повече обичате да се заяждате и да хулите питащите, вместо да отговорите, като сте наясно толкова много със всичко. Аз не се срамувам да питам и ватова го правя, но вие не мажете да твърдите дали мога или не да правя елементарни неща по ЗДДС. Извинявам се за въпр...
Добре, приемам забележката Ви, извинявам се за този мой коментар.
nib_tv каза:
Не, не сме доставчик, клиент сме, но трябва да бясня на доставчика как да състави документите. При нас възникна спор дали се издава кредитно за аванс или не. Исках да видя коментарите Ви и да стигнем до вярното решение, но вие тук май повече обичате да се заяждате и да хулите питащите, вместо да отговорите, като сте наясно толкова много със всичко. Аз не се срамувам да питам и ватова го правя, но вие не мажете да твърдите дали мога или не да правя елементарни неща по ЗДДС. Извинявам се за въпр...
Добре, приемам забележката Ви, извинявам се за този мой коментар.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? angi1 19.08.2010 11:08
НАПИСАХ ТИ КАК ТРЯБВА ДА ИЗГЛЕЖДА КРЕДИТНОТО ИЗВЕСТИЕ.
Отнася се например за 15 т.чушки Х 0,50 = 7500,00 и т.н.
За справка прочети чл.115 от ЗДДС.
Отнася се например за 15 т.чушки Х 0,50 = 7500,00 и т.н.
За справка прочети чл.115 от ЗДДС.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? Gecata 19.08.2010 11:10
Отговор на angi1(19.08.2010 11:08):
angi1 каза:
НАПИСАХ ТИ КАК ТРЯБВА ДА ИЗГЛЕЖДА КРЕДИТНОТО ИЗВЕСТИЕ.
Отнася се например за 15 т.чушки Х 0,50 = 7500,00 и т.н.
За справка прочети чл.115 от ЗДДС.
Аз предлагам да са два отделни документа.
В кредитно известие фактурираш стока?
добавено: А може и протокол и КИ. Въпрос на избор.
angi1 каза:
НАПИСАХ ТИ КАК ТРЯБВА ДА ИЗГЛЕЖДА КРЕДИТНОТО ИЗВЕСТИЕ.
Отнася се например за 15 т.чушки Х 0,50 = 7500,00 и т.н.
За справка прочети чл.115 от ЗДДС.
Аз предлагам да са два отделни документа.
В кредитно известие фактурираш стока?
добавено: А може и протокол и КИ. Въпрос на избор.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? kally7006 19.08.2010 11:31
отговорът на angi1 | Дата: 19.08.2010 11:01 направо ме сразява. питащия - чети гецата!
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? angi1 19.08.2010 11:38
Отговор на Gecata(19.08.2010 11:10):
Gecata каза:
Аз предлагам да са два отделни документа.
В кредитно известие фактурираш стока?
добавено: А може и протокол и КИ. Въпрос на избор.
Какви са двата документа?
Gecata каза:
Аз предлагам да са два отделни документа.
В кредитно известие фактурираш стока?
добавено: А може и протокол и КИ. Въпрос на избор.
Какви са двата документа?
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? Gecata 19.08.2010 11:39
nib_tv,
накратко:
Издадена фактура за аванс. Идва моментът за приспадане на аванса.
Вариант 1
Издаване на фактура за стоката/услугата и приспадане на аванса до размера на стойността на стоката/услугата("нулева фактура") За разликата от неприспаднатия аванс се издава КИ или се приспада при следваща доставка(ако ще има такава).
Вариант 2
Не се издава фактура, съгл. чл.79(8) от ППЗДДС. За неприспаднатия аванс, виж вариант 1.
Надявам се, че вече ви се изясни ситуацията.
накратко:
Издадена фактура за аванс. Идва моментът за приспадане на аванса.
Вариант 1
Издаване на фактура за стоката/услугата и приспадане на аванса до размера на стойността на стоката/услугата("нулева фактура") За разликата от неприспаднатия аванс се издава КИ или се приспада при следваща доставка(ако ще има такава).
Вариант 2
Не се издава фактура, съгл. чл.79(8) от ППЗДДС. За неприспаднатия аванс, виж вариант 1.
Надявам се, че вече ви се изясни ситуацията.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? nib_tv 19.08.2010 11:43
много благодаря на всички. Вече съм убедена какво трябва да се направи.
Спорен ден на всички.
Спорен ден на всички.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? GeorgiBi 19.08.2010 11:44
1. издават ф-ра: стоки - 10000 лв.
платен аванс - (минус) 10000 лв.
за плащане - 0
2. КИ - стоки - 833.33
ДДС - 166.67
общо - 1000 лв.
Мисля, че отговора е даден по-горе, това е в цифри.
платен аванс - (минус) 10000 лв.
за плащане - 0
2. КИ - стоки - 833.33
ДДС - 166.67
общо - 1000 лв.
Мисля, че отговора е даден по-горе, това е в цифри.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? Bubu17 19.08.2010 11:58
angi1
Смятам, че така трябва да изглежда финализирането на сделката.
И аз така смятам :)
Никога не бих се сетила да си усложнявам живота с нулева фактура до размера на доставката и КИ за надплатената сума :)
Смятам, че така трябва да изглежда финализирането на сделката.
И аз така смятам :)
Никога не бих се сетила да си усложнявам живота с нулева фактура до размера на доставката и КИ за надплатената сума :)
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? angi1 19.08.2010 12:37
Отговор на Bubu17(19.08.2010 11:58):
Bubu17 каза:
angi1
Смятам, че така трябва да изглежда финализирането на сделката.
И аз така смятам :)
Никога не бих се сетила да си усложнявам живота с нулева фактура до размера на доставката и КИ за надплатената сума :)
Знам си аз!!!
Четеш ми мислите!
ТОВА ОЧАКВАХ!
ТИ ДА СЕ ВКЛЮЧИШ!!!
Благодаря за потвърждението! Вече си мислех, че съм на съвсем грешен път!
Приятен ден!!!
Bubu17 каза:
angi1
Смятам, че така трябва да изглежда финализирането на сделката.
И аз така смятам :)
Никога не бих се сетила да си усложнявам живота с нулева фактура до размера на доставката и КИ за надплатената сума :)
Знам си аз!!!
Четеш ми мислите!
ТОВА ОЧАКВАХ!
ТИ ДА СЕ ВКЛЮЧИШ!!!
Благодаря за потвърждението! Вече си мислех, че съм на съвсем грешен път!
Приятен ден!!!
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? Gecata 19.08.2010 13:08
Вече си мислех, че съм на съвсем грешен път!
Приятен ден!!!
Лично мое мнение - на грешен път си.
Приятен ден!!!
Лично мое мнение - на грешен път си.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? gera_r 19.08.2010 13:20
Отговор на angi1(19.08.2010 12:37):
Според мен Бубу се бъзика :))
Но това не означава, че не трябва да имаш собствено мнение по въпроса :))
Според мен Бубу се бъзика :))
Но това не означава, че не трябва да имаш собствено мнение по въпроса :))
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? neli7304 19.08.2010 13:22
Аз нищо не разбирам от ДДС и май от 10 г. не съм писала ф-ра с ДДС, ама бих написала ф-ра и КИ.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? Пламен61 19.08.2010 13:44
Ако Бубу17 се бъзика, то и аз обичам да се бъзикам като нея. Не виждам нищо нередно в КИ да се фактурира стока или услуга и да се приспадат авансови плащания, които са по-големи от стойността на стоката/услугата.
Например Е.ОН издава документите си точно така - две фактури за авансови плащания и ДИ или КИ, в което фактурира действително изразходваната еленергия и приспада междинните плащания за месеца.
Например Е.ОН издава документите си точно така - две фактури за авансови плащания и ДИ или КИ, в което фактурира действително изразходваната еленергия и приспада междинните плащания за месеца.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? neli7304 19.08.2010 13:47
А те ЕОН пък точно ф-рита тройно и после 1000 КИ.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? Маграт 19.08.2010 13:47
Чак ми е странно да съм на различно мнение с Пламен и Бубу, ама повече ми харесват вариантите на Гецата. :) Два документа - нулева фактура/протокол и КИ само със стойност за надплатеното, което ще се връща.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? Пламен61 19.08.2010 14:00
Отговор на Маграт(19.08.2010 13:47):
Маграт каза:
Чак ми е странно да съм на различно мнение с Пламен и Бубу, ама повече ми харесват вариантите на Гецата. :) Два документа - нулева фактура/протокол и КИ само със стойност за надплатеното, което ще се връща.
Няма нищо странно. Смятам, че и двата вида варианти са възможни. Не е задължително всички да мислим еднакво, а ЗДДС и правилникът не ни ограничават в начините за фактуриране.
Маграт каза:
Чак ми е странно да съм на различно мнение с Пламен и Бубу, ама повече ми харесват вариантите на Гецата. :) Два документа - нулева фактура/протокол и КИ само със стойност за надплатеното, което ще се връща.
Няма нищо странно. Смятам, че и двата вида варианти са възможни. Не е задължително всички да мислим еднакво, а ЗДДС и правилникът не ни ограничават в начините за фактуриране.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? angi1 19.08.2010 14:13
Отговор на Gecata(19.08.2010 13:08):
Gecata каза:
Вече си мислех, че съм на съвсем грешен път!
Приятен ден!!!
Лично мое мнение - на грешен път си.
От всичко прочетено до момента стана ли Ви ясно, че не съм на грешен път?
Много показателен е примера с Е.ОН.
Gecata каза:
Вече си мислех, че съм на съвсем грешен път!
Приятен ден!!!
Лично мое мнение - на грешен път си.
От всичко прочетено до момента стана ли Ви ясно, че не съм на грешен път?
Много показателен е примера с Е.ОН.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? ели 19.08.2010 14:14
да бе
само където и в закона има логика
и тя не е да приспаднеш от 8 хил.- 10 хил. ;-)
Отговор на Пламен61(19.08.2010 14:00):
Пламен61 каза:
Не е задължително всички да мислим еднакво, а ЗДДС и правилникът не ни ограничават в начините за фактуриране.
само където и в закона има логика
и тя не е да приспаднеш от 8 хил.- 10 хил. ;-)
Отговор на Пламен61(19.08.2010 14:00):
Пламен61 каза:
Не е задължително всички да мислим еднакво, а ЗДДС и правилникът не ни ограничават в начините за фактуриране.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? кло 19.08.2010 14:16
да ви дам 3 вариант, ако не е даден вече....
КИ за целия аванс и ф-ра за доставката:)
КИ за целия аванс и ф-ра за доставката:)
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? bosata 19.08.2010 14:21
Значи първо започваме да пишем цифрите.
Ако излезе + хайде ДИ
ако е - КИ.
А все си мислех че първо определяш вида на документа съгл.събитието което е налице, и тогава започваш да попълваш.
Аз съм за вариант с нулева фактура и КИ.
Може и без фактурата - само с приемо-предавателен, но с ф-ра за мен си е по-ясно и прегледно.
Отговор на Пламен61(19.08.2010 14:00):
Пламен61 каза:
Няма нищо странно. Смятам, че и двата вида варианти са възможни. Не е задължително всички да мислим еднакво, а ЗДДС и правилникът не ни ограничават в начините за фактуриране.
Ако излезе + хайде ДИ
ако е - КИ.
А все си мислех че първо определяш вида на документа съгл.събитието което е налице, и тогава започваш да попълваш.
Аз съм за вариант с нулева фактура и КИ.
Може и без фактурата - само с приемо-предавателен, но с ф-ра за мен си е по-ясно и прегледно.
Отговор на Пламен61(19.08.2010 14:00):
Пламен61 каза:
Няма нищо странно. Смятам, че и двата вида варианти са възможни. Не е задължително всички да мислим еднакво, а ЗДДС и правилникът не ни ограничават в начините за фактуриране.
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? кло 19.08.2010 14:23
Босата, и що тъй с лека ръка ....
не му обръщаш внимание на вариант 3?:))
не му обръщаш внимание на вариант 3?:))
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? bosata 19.08.2010 14:27
Скъпа, после те прочетох :-)
Казваш да забравим че имало аванс? Дай да спрем, че се стъмни:)
Отговор на кло(19.08.2010 14:23):
кло каза:
Босата, и що тъй с лека ръка ....
не му обръщаш внимание на вариант 3?:))
Казваш да забравим че имало аванс? Дай да спрем, че се стъмни:)
Отговор на кло(19.08.2010 14:23):
кло каза:
Босата, и що тъй с лека ръка ....
не му обръщаш внимание на вариант 3?:))
RE: Приспадане на аванс по-голям от размера на доставката? Gecata 19.08.2010 14:49
Отговор на angi1(19.08.2010 14:13):
angi1 каза:
От всичко прочетено до момента стана ли Ви ясно, че не съм на грешен път?
Много показателен е примера с Е.ОН.
Точно E.ON не ми ги давай за пример. Щото ако данъчните са на място, ще им скъсът дъ-то.
Най-се кефя като получа на първо число на месеца две фактури за предстоящия месец.
angi1 каза:
От всичко прочетено до момента стана ли Ви ясно, че не съм на грешен път?
Много показателен е примера с Е.ОН.
Точно E.ON не ми ги давай за пример. Щото ако данъчните са на място, ще им скъсът дъ-то.
Най-се кефя като получа на първо число на месеца две фактури за предстоящия месец.
реклама
ODIT.info > Дискусия > ЗДДС
Моят ODIT.info
ПОСЛЕДНИ ТЕМИ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ
RE: Обезщетение по чл 222, ал2 от КТ