ODIT.info DocStore
BALANS.ODIT.INFO
ODIT.info > Дискусия > ЗДДС Започни нова тема
Подаване на ДДС декл след срока
Подаване на ДДС декл след срока GAtan 18.12.2013 11:29
Здравейте,
Подадох месечна справка декл. по ДДС днес 18.12.2013 с електронен подпис за период 11.2013.
Системата на НАП я прие, все едно че е в срок.
Звънях на горещия телефон на НАП за информация 3 пъти.
Първият път ми казаха, че не мога да я подам по интернет, да ходя на място.
Вторият път ми казаха, че е невалидна въпреки че системата на НАП я е приела след като не е в срока, да ходя на място да ми пишат акт и да подавам пак.
Третият път ми казаха, че е редовна въпреки закъснението, и че ще ме санкционират служебно.
Добре, че на звънях четвърти път.
На кой да вярвам? Не знам!
Моля за коментарите Ви!
Че съм закононарушител то е ясно, ако някой го е изживявал моля да сподели.
Подадох месечна справка декл. по ДДС днес 18.12.2013 с електронен подпис за период 11.2013.
Системата на НАП я прие, все едно че е в срок.
Звънях на горещия телефон на НАП за информация 3 пъти.
Първият път ми казаха, че не мога да я подам по интернет, да ходя на място.
Вторият път ми казаха, че е невалидна въпреки че системата на НАП я е приела след като не е в срока, да ходя на място да ми пишат акт и да подавам пак.
Третият път ми казаха, че е редовна въпреки закъснението, и че ще ме санкционират служебно.
Добре, че на звънях четвърти път.
На кой да вярвам? Не знам!
Моля за коментарите Ви!
Че съм закононарушител то е ясно, ако някой го е изживявал моля да сподели.
RE: Подаване на ДДС декл след срока Liglyo 18.12.2013 11:31
Уведомление за приета декларация имате ли?
Ако имате, значи е приета.
Ако имате, значи е приета.
RE: Подаване на ДДС декл след срока bonou2 18.12.2013 11:33
Третият път ми казаха, че е редовна въпреки закъснението, и че ще ме санкционират служебно.
читав отговор ми се струва- трети за щастие / май нещастие е /
Отговор на GAtan(18.12.2013 11:32):
GAtan каза:
Да, имам с дата 18.12.2013
читав отговор ми се струва- трети за щастие / май нещастие е /
Отговор на GAtan(18.12.2013 11:32):
GAtan каза:
Да, имам с дата 18.12.2013
RE: Подаване на ДДС декл след срока Liglyo 18.12.2013 11:34
Отговор на GAtan(18.12.2013 11:32):
GAtan каза:
Да, имам с дата 18.12.2013
Ми, ако се обадят - гориш, ако не се обадят - не гориш :)))
GAtan каза:
Да, имам с дата 18.12.2013
Ми, ако се обадят - гориш, ако не се обадят - не гориш :)))
RE: Подаване на ДДС декл след срока vedaACCOUNTING 18.12.2013 11:41
Приета е декларацията. Оттук нататък Ви остава да хвърляте боб.
Ако бяхте отишли на място, щяха да Ви глобят задължително. Сега поне има надежда, че може да Ви пропуснат. :)
Ако бяхте отишли на място, щяха да Ви глобят задължително. Сега поне има надежда, че може да Ви пропуснат. :)
RE: Подаване на ДДС декл след срока GAtan 18.12.2013 11:42
Вече 3 часа никой не е звънял. И на мейла не е писал.
RE: Подаване на ДДС декл след срока Liglyo 18.12.2013 11:45
Следващите 12 чАса са много важни.
И в момента е почти 12 часА. Тия няма ли най-накрая да си сверят часовника? :)))
И в момента е почти 12 часА. Тия няма ли най-накрая да си сверят часовника? :)))
RE: Подаване на ДДС декл след срока RUMTT 18.12.2013 11:47
И аз съм опитвал след срока да подавам ДДС но обикновено на другия ден сиснемата е изключена и излиза съобщение, че срока е изтекъб и после чак на първо число отново има достъп за подаване
Може би сега покрай празниците са забравили да я изключат
Повече не звъни, че ще вземат да те проверят индивидуално, а едва ли сте много подали след 14 число и тогава няма да ти се размине глобата
Приятни празници
Може би сега покрай празниците са забравили да я изключат
Повече не звъни, че ще вземат да те проверят индивидуално, а едва ли сте много подали след 14 число и тогава няма да ти се размине глобата
Приятни празници
RE: Подаване на ДДС декл след срока bonou2 18.12.2013 11:53
като лаф от "Спешно отделение " - филмЪТ:))))
/ или от д-р хаус може /
Отговор на Liglyo(18.12.2013 11:45):
Liglyo каза:
Следващите 12 чАса са много важни.
няма да го сверят , просто няма кой да го направи :)
/ или от д-р хаус може /
Отговор на Liglyo(18.12.2013 11:45):
Liglyo каза:
Следващите 12 чАса са много важни.
няма да го сверят , просто няма кой да го направи :)
RE: Подаване на ДДС декл след срока GAtan 18.12.2013 11:57
Значи е станало случайно. Аз си помислих, че са се смилили на забраванковците като мен.
RE: Подаване на ДДС декл след срока Liglyo 18.12.2013 11:58
Отговор на GAtan(18.12.2013 11:57):
GAtan каза:
Значи е станало случайно. Аз си помислих, че са се смилили на забраванковците като мен.
Не е случайно от доста време.
GAtan каза:
Значи е станало случайно. Аз си помислих, че са се смилили на забраванковците като мен.
Не е случайно от доста време.
RE: Подаване на ДДС декл след срока Polina40 18.12.2013 12:05
Не се притеснявайте - системата приема декларациите след крайния срок и това НЕ ги прави невалидни. Отчита закъснението - настроена е автоматично. Ще се обадят на управителя или на Вас за да обясниете причината - зависи чии координати са дадени за контакт в НАП. Измислете смислена причина за закъснието. За първо нарушение се разминавате само с предупреждение без глоба - ако се повтори , тогава ядете дървото.
И не чакайте да ви се обадят до 12я час - когато искат, тогава(може и след празниците).
И не чакайте да ви се обадят до 12я час - когато искат, тогава(може и след празниците).
RE: Подаване на ДДС декл след срока GAtan 18.12.2013 12:26
Отговор на Polina40(18.12.2013 12:05):
Polina40 каза:
Не се притеснявайте - системата приема декларациите след крайния срок и това НЕ ги прави невалидни. Отчита закъснението - настроена е автоматично. Ще се обадят на управителя или на Вас за да обясниете причината - зависи чии координати са дадени за контакт в НАП. Измислете смислена причина за закъснието. За първо нарушение се разминавате само с предупреждение без глоба - ако се повтори , тогава ядете дървото.
И не чакайте да ви се обадят до 12я час - когато искат, тогава(може и след празниците).
Да, това е логично. Очаквах да го чуя от служител на НАП.
Благодаря!
Polina40 каза:
Не се притеснявайте - системата приема декларациите след крайния срок и това НЕ ги прави невалидни. Отчита закъснението - настроена е автоматично. Ще се обадят на управителя или на Вас за да обясниете причината - зависи чии координати са дадени за контакт в НАП. Измислете смислена причина за закъснието. За първо нарушение се разминавате само с предупреждение без глоба - ако се повтори , тогава ядете дървото.
И не чакайте да ви се обадят до 12я час - когато искат, тогава(може и след празниците).
Да, това е логично. Очаквах да го чуя от служител на НАП.
Благодаря!
RE: Подаване на ДДС декл след срока Polina40 18.12.2013 12:35
Е, за щастие или не - не съм служител на НАП. От опит написах всичко това :)
RE: Подаване на ДДС декл след срока Liglyo 18.12.2013 12:36
Отговор на GAtan(18.12.2013 12:26):
GAtan каза:
Да, това е логично. Очаквах да го чуя от служител на НАП.
Благодаря!
Ами няма как да го чуете, защото по закон не е така.
GAtan каза:
Да, това е логично. Очаквах да го чуя от служител на НАП.
Благодаря!
Ами няма как да го чуете, защото по закон не е така.
RE: Подаване на ДДС декл след срока Stefka_S 18.12.2013 12:56
Като смислена причина за закъснението може да посочите компютърен проблем. Уговорете се с компютърна фирма да ви даде бележка , че на тази и тази са ремонтирали компютъра ви и е било невъзможно да подадете декларацията.
RE: Подаване на ДДС декл след срока bonou2 18.12.2013 12:58
вЕрно :)
не ми се вижда смислена , но и идея нямам какво дращя в ЗДДС раздела
Отговор на Stefka_S(18.12.2013 12:56):
Stefka_S каза:
Като смислена причина за закъснението може да посочите компютърен проблем. Уговорете се с компютърна фирма да ви даде бележка , че на тази и тази са ремонтирали компютъра ви и е било невъзможно да подадете декларацията.
не ми се вижда смислена , но и идея нямам какво дращя в ЗДДС раздела
Отговор на Stefka_S(18.12.2013 12:56):
Stefka_S каза:
Като смислена причина за закъснението може да посочите компютърен проблем. Уговорете се с компютърна фирма да ви даде бележка , че на тази и тази са ремонтирали компютъра ви и е било невъзможно да подадете декларацията.
RE: Подаване на ДДС декл след срока Veso 18.12.2013 13:01
подавал съм след срока и направо си глобяват, но с един добър адвокат намерихме пробойни в акта и той отпадна
RE: Подаване на ДДС декл след срока 99999 18.12.2013 14:50
Аз пък съм я подала в неделя 15-ти декември !
RE: Подаване на ДДС декл след срока Liglyo 18.12.2013 14:52
Отговор на 99999(18.12.2013 14:50):
99999 каза:
Аз пък съм я подала в неделя 15-ти декември !
Хвалите ли се?
99999 каза:
Аз пък съм я подала в неделя 15-ти декември !
Хвалите ли се?
RE: Подаване на ДДС декл след срока bonou2 18.12.2013 14:53
блазя Ви - кризисните 12 часа са минали
само не разбрах, дали се оплаквате или хвалите
Отговор на 99999(18.12.2013 14:50):
99999 каза:
Аз пък съм я подала в неделя 15-ти декември !
само не разбрах, дали се оплаквате или хвалите
Отговор на 99999(18.12.2013 14:50):
99999 каза:
Аз пък съм я подала в неделя 15-ти декември !
RE: Подаване на ДДС декл след срока 99999 18.12.2013 14:57
Просто го споделям, нито се хваля, нито се оплаквам. Според мен не би трябвало да се счита за закъснение...незнам,може и да получим честитка
RE: Подаване на ДДС декл след срока Liglyo 18.12.2013 14:58
Отговор на 99999(18.12.2013 14:57):
99999 каза:
Просто го споделям, нито се хваля, нито се оплаквам. Според мен не би трябвало да се счита за закъснение...незнам,може и да получим честитка
Ами принципно е закъснение.
99999 каза:
Просто го споделям, нито се хваля, нито се оплаквам. Според мен не би трябвало да се счита за закъснение...незнам,може и да получим честитка
Ами принципно е закъснение.
RE: Подаване на ДДС декл след срока bonou2 18.12.2013 15:03
Според мен не би трябвало да се счита за закъснение
и според мен с лиценз не се променят много неща.
но пък вижте в сайта на нап е споделено нещо полезно :
Крайният срок за подаване на справките декларации по ДДС за ноември е 14 декември
09 Декември 2013
НАП напомня на своите клиенти, че крайният срок за подаване на справка-декларация по ЗДДС, заедно с отчетни регистри, както и за внасяне на дължимия ДДС за данъчния период - месец ноември, е 14 декември, а не 16 декември. Това е така, тъй като 14 декември е работен ден. В същия срок, 14 декември, се подават и VIES-декларациите от регистрирано лице, което е извършило вътреобщностни доставки, доставки като посредник в тристранна операция или доставки на услуги по чл. 21, ал. 2 от ЗДДС /включително получените авансови плащания/, с място на изпълнение на територията на друга държава членка за данъчния период – месец ноември.
Данъчно - осигурителен календар
Създаден на: 09.12.2013
Затвори
и според мен с лиценз не се променят много неща.
но пък вижте в сайта на нап е споделено нещо полезно :
Крайният срок за подаване на справките декларации по ДДС за ноември е 14 декември
09 Декември 2013
НАП напомня на своите клиенти, че крайният срок за подаване на справка-декларация по ЗДДС, заедно с отчетни регистри, както и за внасяне на дължимия ДДС за данъчния период - месец ноември, е 14 декември, а не 16 декември. Това е така, тъй като 14 декември е работен ден. В същия срок, 14 декември, се подават и VIES-декларациите от регистрирано лице, което е извършило вътреобщностни доставки, доставки като посредник в тристранна операция или доставки на услуги по чл. 21, ал. 2 от ЗДДС /включително получените авансови плащания/, с място на изпълнение на територията на друга държава членка за данъчния период – месец ноември.
Данъчно - осигурителен календар
Създаден на: 09.12.2013
Затвори
RE: Подаване на ДДС декл след срока 99999 18.12.2013 15:05
Да видях го,но късно ...за съжаление.....все пак не сме задължени всеки ден да четем новините в сайта им. Някой,дали има такъв проблем ...ако може да сподели
RE: Подаване на ДДС декл след срока bonou2 18.12.2013 15:07
Скучно ми стана да спамя в тази тема,
но колегата Ви GAtan има същия проблем
/може да прочетете темата отначало , ако желаете/
но колегата Ви GAtan има същия проблем
/може да прочетете темата отначало , ако желаете/
RE: Подаване на ДДС декл след срока Liglyo 18.12.2013 15:09
Отговор на 99999(18.12.2013 15:05):
99999 каза:
Да видях го,но късно ...за съжаление.....все пак не сме задължени всеки ден да четем новините в сайта им. Някой,дали има такъв проблем ...ако може да сподели
Ми ако знаете какво пише в закона, въобще не Ви трябват новините им.
99999 каза:
Да видях го,но късно ...за съжаление.....все пак не сме задължени всеки ден да четем новините в сайта им. Някой,дали има такъв проблем ...ако може да сподели
Ми ако знаете какво пише в закона, въобще не Ви трябват новините им.
RE: Подаване на ДДС декл след срока nick_cave 18.12.2013 15:09
Отговор на 99999(18.12.2013 15:05):
99999 каза:
Да видях го,но късно ...за съжаление.....все пак не сме задължени всеки ден да четем новините в сайта им. Някой,дали има такъв проблем ...ако може да сподели
Ми то и по вестниците писаха и по новините съобщиха, ти не четеш вестници и не гледаш и телевизия ли ;-)
99999 каза:
Да видях го,но късно ...за съжаление.....все пак не сме задължени всеки ден да четем новините в сайта им. Някой,дали има такъв проблем ...ако може да сподели
Ми то и по вестниците писаха и по новините съобщиха, ти не четеш вестници и не гледаш и телевизия ли ;-)
RE: Подаване на ДДС декл след срока тониК 18.12.2013 16:01
"Че съм закононарушител то е ясно, ако някой го е изживявал моля да сподели."
Е, хубу де.
Това твое горе е безспорно.Приета е декларацията и очаквайте тел.обаждане да се явите за акт.
Приемам, че случаят е единичен щото обратното обрича на неуспех следващия ход.
1.Правите възражение с мотиви:единствено закъснение за период от...до...., незначително закъснение от 4 дни, няма умисъл, което определя ниска степен на общ.опасност..., а следващите мотиви са евентуални :дължимото ДДС е внесено в срока и няма накърняване на фин.интерес на държавата, собственикът е в тежко имотно състояние, има инвалидност...На първата инстанция /НАП/ вероятността да отпадне е около 50% и ако откажат ще е от рода на
значително закъснение /макар да няма таблица от колко до колко дни е значително/ или че това закъснение води НАП до невъзможност своевременно да установи съществуването на задължение, а от там и да планира и събира приходи за бюджета /не се смейте - чета отговор в наказ.постановление/.
2.В седемдневен срок обжалваш НП в Районен съд и "стъпваш" на Тълк.решение №1/2007г. на ВКС /ако има счети дето не го е чел значи хич не става за експерт-счетоводител/ и съответните текстове от ЗАНН и НК имащи отношение към случая, а именно чл.11 и чл.28 от ЗАНН и чл.93 от НК.На тази инстанция при съвпадение с горното вероятността да падне НП е
над 90%, ама после има и АС./до там досега не съм стигал: ( /.При последният ми случай за който ме потърсиха дори ДДС бе на възстановяване.
Това по т.2 можеш да го затаиш на първата инстанция, ако искаш да си направиш кефа и да събориш Наказателното постановление на НАП в съда: ))) .В НАП доста си мислят, че счетитата гълтат жълтък и са по-долу от адвокатите.На втора инстанция отива счетито /собственикът го призовава за свидетел/, а не да плащате на адвокат щото адв.хонорар по принцип Районния съд не го присъжда.
Ми тъй - питаш за практика: ) Отговор на GAtan(18.12.2013 11:29):
Е, хубу де.
Това твое горе е безспорно.Приета е декларацията и очаквайте тел.обаждане да се явите за акт.
Приемам, че случаят е единичен щото обратното обрича на неуспех следващия ход.
1.Правите възражение с мотиви:единствено закъснение за период от...до...., незначително закъснение от 4 дни, няма умисъл, което определя ниска степен на общ.опасност..., а следващите мотиви са евентуални :дължимото ДДС е внесено в срока и няма накърняване на фин.интерес на държавата, собственикът е в тежко имотно състояние, има инвалидност...На първата инстанция /НАП/ вероятността да отпадне е около 50% и ако откажат ще е от рода на
значително закъснение /макар да няма таблица от колко до колко дни е значително/ или че това закъснение води НАП до невъзможност своевременно да установи съществуването на задължение, а от там и да планира и събира приходи за бюджета /не се смейте - чета отговор в наказ.постановление/.
2.В седемдневен срок обжалваш НП в Районен съд и "стъпваш" на Тълк.решение №1/2007г. на ВКС /ако има счети дето не го е чел значи хич не става за експерт-счетоводител/ и съответните текстове от ЗАНН и НК имащи отношение към случая, а именно чл.11 и чл.28 от ЗАНН и чл.93 от НК.На тази инстанция при съвпадение с горното вероятността да падне НП е
над 90%, ама после има и АС./до там досега не съм стигал: ( /.При последният ми случай за който ме потърсиха дори ДДС бе на възстановяване.
Това по т.2 можеш да го затаиш на първата инстанция, ако искаш да си направиш кефа и да събориш Наказателното постановление на НАП в съда: ))) .В НАП доста си мислят, че счетитата гълтат жълтък и са по-долу от адвокатите.На втора инстанция отива счетито /собственикът го призовава за свидетел/, а не да плащате на адвокат щото адв.хонорар по принцип Районния съд не го присъжда.
Ми тъй - питаш за практика: ) Отговор на GAtan(18.12.2013 11:29):
RE: Подаване на ДДС декл след срока Veso 18.12.2013 16:51
честно казано без юридическа подкрепа трудно може да стане защото попадаш в едни правни лабиринти които едва ли разбира счетоводителя как се действа в съда с правните процедури
RE: Подаване на ДДС декл след срока тониК 18.12.2013 17:16
Зависи все пак.Не се подценявайте.Има съд.дела дето можем да решим на бюрата си /колкото и да са изключение/.Ако си влизал на заседания като страна, вещо лице, то процедурата е ясна.Другото е...доказателства и текстове от съответни закони: )Е, не за всичко сме в свои води и
се преценява..Нима е тайна, че счет.къщи правят първите стъпки при заповедното производство по чл.410 от ГПК!! Обикновено завършват с успех, а чак при евент. възражение се търси адв.помощ.
се преценява..Нима е тайна, че счет.къщи правят първите стъпки при заповедното производство по чл.410 от ГПК!! Обикновено завършват с успех, а чак при евент. възражение се търси адв.помощ.
реклама